Sinterklaasfeest
Op vrijdag 4 december heeft de goedheiligman onze school wederom een bezoekje gebracht.
Op een hele grote skelter, bestuurd en voortgestuwd door zijn pieten kwam hij in de ochtend aan. Nadat alle kinderen gezamenlijk voor de sint hadden gezongen ,ging hij alle klassen langs om een praatje te maken en de kinderen te vermaken.
Kijk voor de foto’s hier.

