Verrassingsuitje groepen 8
Zoals ieder jaar, moesten wij ook dit jaar weer afscheid nemen van onze groep 8 leerlingen.
Om de basisschooltijd op een leuke manier af te sluiten, was er op dinsdag 5 juli een verrassingsuitje.
Het was een gezellige middag en we hopen dat de kinderen met veel plezier terug kijken op deze middag én hun tijd op de Buskesschool.
Klik hier om alle foto’s te bekijken.

