Vrede is….
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs ( en die in Beiroet!) hebben we vandaag in de groep eerst gekeken naar het jeugdjournaal. Daarna hebben we met elkaar gesproken over: wat doet het met jou, wat weet je ervan, wat zou je nog willen weten, hoe zouden we kunnen zorgen dat dit stopt?
Om twaalf uur herdachten we de slachtoffers van de aanslagen door 1 minuut stil te zijn.
Vervolgens hebben we individueel en als groep stilgestaan bij wat vrede is.
Omdat je vrede moet delen, hebben we daarna per groep een mooie vredesposter gemaakt die we een plekje zullen geven in de school.
De grote versie van de foto’s vindt u op:
https://picasaweb.google.com/102545530618857798064/VredeIs8a?authkey=Gv1sRgCPHgvLrYqueRxQE












